måndag 22 mars 2010

Paket med posten





Idag har jag och Melvin varit i Globen centrum och lunchat med Acki och Simon. Melvin och Simon satt bredvid varandra i varsin barnstol och åt burkmat. Fattar inte att Melvin blivit såå stor.. Han åt nästan upp en hel burk med potatis/palsternacka.
Hittade en väska jag vill köpa men jag hejdade mej och shoppade inget alls faktiskt.
När jag var på väg till skolan för att hämta Lucas ringde Marcos pappa och frågade om Lucas fick följa med dom hem. Inte kan man säga nej men lite tråkigt tycker jag allt att det är när han vill leka med någon första dagen han kommer hem hit.. Han kom hem vid 19 tiden istället men vill inte gosa så mycket med mamma ändå :-(
Peter sprang och hämtade ut lite paket som kommit idag. Massa protein pulver, kakor från jobbet och Rabdido kläderna jag beställt. Den blåa tröjan på bilden fick vi i present för att vi hade rabdido partyt :-)

1 kommentar:

  1. vilka fina kläder! mellan blir ett "fashion victim"faster! ps undrar om kläderna finns i detta ruttna land?!ds

    SvaraRadera