fredag 19 april 2013

väggord

Jag kan inte hjälpa det men jag älskar väggord.
Snart kanske det är hopplöst ute och omodernt men det ski... jag i! ;-)
Jag gillar dom iallafall och restrerande familjen har inte heller haft nått att invända emot dem.
Häromdagen beställde jag 3 stycken väggord i vinyl som nu har skickats och snart är i min ägo :-)
Sedan tidigare har vi ett sockerkaksrecept i köket och " jag älskar dej till månen och tillbaka" över Melvins säng.
Nu beställde jag ett till trappen och ett litet till Lucas rum och ett till antingen vårat sovrum eller övre hallen..
Detta till Lucas rum:
och detta till trappen:
Det tredje jag beställt håller jag hemligt en stund till ;-)
Bilder kommer då dom är på plats sedan..
Just nu har Balorina "köp 3 väggord och betala för 2" så är ni också torsk på dessa så skynda och fynda vettja ;-)
http://www.balorina.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar