torsdag 25 april 2013

Kundpresent

Att träffa alla gulliga kunder är bland det bästa med mitt jobb :)
Endel är bara så fantastiska. Särskilt många av de äldre paren som jag lärt känna väl under de 14 år( galet länge) jag jobbat där. Dom vet allt om mina barn och familj :)
Och jag vet allt om deras barn och barnbarn.
En turkiskt farbror brukar ge mig små presenter då och då. Och när jag fått barn har han gett mig glas koppar till barnen ( tydligen tradition i Turkiet då barn föds)
Idag kom han in med en present igen. Choklad, tuggummi och halstabletter. Fick även ett gulligt kort han skrivit.
Sen ville han bära mina matkassar till bussen. Jag sa nej men då tog han en kasse ifrån mej och bar hela vägen till bussen ändå.
Tänk om alla vore så snälla ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar