måndag 22 april 2013

Måndags stress

Jag ogillar verkligen stressen som blir de morgnar då jag börjar tidigt och ska lämna lill hjärtat på dagis. Det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp för proceduren blir alltid den samma ändå.
Det tar tid med barn och hela morgonen blir en kamp mot klockan. Melvin blir serverad sin smörgås och juice en halvtimme innan vi ska gå hemifrån men ändå segar han och har hälften kvar när jag ska klä på honom ytterkläderna..
Får börja väcka honom ännu tidigare helt enkelt.
För det är inte kul att alltid behöva springa hela vägen till dagis och sen hela vägen till bussen..
Imorgon börjar jag senare och hinner hem en stund efter dagis lämningen. De morgnarna är något skönare kan man säga ;)
Då blir det frukost framför tv:n med nått bra program från digitalboxen ;)


Förresten kom de nya väggorden igår och jag satte upp allihopa på kvällen. Fick lite ångest för det ena.. Om det blev bra eller inte. Men nu sitter det där det sitter och går inte att ta bort.. Bara att gilla läget alltså ;)










2 kommentarer:

  1. Vad fina dom vart!
    Men du ska kunna ta bort dom sägs det, med en hårtorks värme mot texten så ska dom ploppa ut från väggen eller nått. Sen kan man sätta dit dom någon annanstans, i alla fall dom jag beställer ifrån. Vinylahem! Du hade kunnat få rabatt via min blogg på 15% men erbjudandet är över tyvärr. Säg till om du vill ha fler så kanske jag kan fixa fler rabatter via bloggen. =)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! :-)
    Men frågan är om det funkar på tapeten också?!!
    Jag råkade redan skrapa av en liten bit av tapeten när jag satte upp den där stora :-/
    orden gör sig bättre på enfärgad bakgrund men nu gar vi ju så mycket grå tapet med runda ringar på så den fick hamna där ändå ;-)

    SvaraRadera