tisdag 16 april 2013

Tittut!!!
Nu plötsligt dyker jag upp igen ;-)
Blev sugen på att ta tag i bloggen igen..
Det var ju evigheter sedan jag uppdaterade och jag behöver "städa till" bloggen ordentligt om jag ska fortsätta..
Måste be min duktiga dotter fixa en ny banner ( heter det så?) Med lite färskare bilder till framsidan..
Sedan sist har det flytit på mer eller mindre som vanligt förutom att det nu äntligen börjar bli vår :-) Sååå underbart.
Nu kan man äntligen börja promenera till jobbet igen och då blir det lättare att bli av med dom där kilona som ska väck till i sommar. 5 kilo vill jag ha bort och jag vet att jag kommer att lyckas för nu är jag fokuserad till tusen ;-) Lyckades pallra mig till Sats iallafall 4 ggr förra veckan *stolt*
Kanske ska uppdatera med vikt och framsteg här i bloggen så blir man mer sporrad att inte fuska..
Nu ska jag kolla lite på tv och äta en grapefrukt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar