fredag 26 april 2013

Har just krupit ner i sängen med mobilen för att blogga och surfa lite innan jag måste sova. Klockan ringer 5.20 då jobbet kallar :)

Tänkte bara berätta att jag är så glad över att jag äntligen börjar se lite resultat av min lite sundare tillvaro ;)
Jag har gått ner 2,5 kilo på 2,5 veckor. Det kanske inte låter så mycket men det märks tydlig skillnad på vissa byxor. Köpte ett par byxor för en månad sedan som var alldeles för tighta så dom har bara legat i lådan och väntat. Nu när jag provade dem satt dem perfekt :)
En sådan liten sak gör mej överlycklig.. Bara att fortsätta promenera istället för att ta bussen och dra ner på godsaker så når jag mitt mål till i sommar :)
Jag fixade förresten utväxten på mina naglar idag och valde denna gång naturella vita



Nu säger jag godnatt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar