tisdag 16 november 2010

Tisdag

Igår orkade jag inte skriva, var helt slut hela dagen för Melvin krånglade hela natten innan. Han vaknade vid 2 och ville inte somna om trots att han var trött.. Han snurrade runt som en propeller och gnällde.. jag tror att det är fler tänder på gång. Igår på eftermiddagen kom sen Isabelle och Lucas hem och Melvin blev såå glad. Man märker att han gillar när det är många han kan få uppmärksamhet ifrån :)
Inatt sov Melvin bättre, hela natten i sin säng och vaknade först kl 8. Så idag var jag piggare. Promenerade till Farsta med Anna och Noah och där träffade vi även Sara och Alma. Vi lunchade och handlade lite. Melvin behövde en ny pyamas och nya strumpor.


När vi kom hem var det fullfart.. Läxläsning, middagslagning och badning för Melvin. Peter brukar oftast bada med Melvin men han tränade.. Jag fattar inte hur familjer med över 5 barn hinner med alla sysslor ?!! Lucas har 3 läxor denna vecka och ska dessutom läsa en kvart varje dag och jag ska föra protokoll.. Känna skönt att Isabelle klarar sina läxor själv och att Melvin inte har några ännu ;)






1 kommentar:

  1. Mmmm, jag förstår precis vad du snackar om!! Eftermidagarna/kvällarna går i ett..... och Hugo är lika dan, han älskar när brorsorna kommer hem =) Det kan man ju förstå, det händer ju något hela tiden när dom e hemma hi hi hi

    SvaraRadera