onsdag 3 november 2010

Lumene dagcreme

Som ni redan vet är jag en buzzador och får därför prova på nya produkter.
Just nu provar jag en dagcreme från Lumene. Den innehåller hjortron och utlovar lyster och massa c-vitamin åt huden. Jag har använt den i över 1 vecka nu och tycker riktigt bra om den. Jag kan tycka att det är lite knepigt att hitta dagcremer som är bra att ha under sminket för ibland är de för feta och sminket kan då lätt se fläckigt ut.. Men denna sugs upp av huden och lämnar ingen kladdig yta alls.  Denna kommer jag fortsätta att köpa sedan. Fick detta så lägligt då min vanliga dagcreme från Loreal har slutat att säljas.. Så nu blir det Lumene istället..
Jag passade på att dela ut lite gratisprover till tjejgänget på kryssningen i helgen. Ska bli spännande att höra ifall dom också kommer att gilla den lika mycket som jag gör..
Om du också vill bli en buzzador och få äran att prova på lite nya produkter så kan du anmäla dej här:
(mitt användarnamn som buzzador är nettiz74):


https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=nettiz74




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar