onsdag 24 november 2010

Nu är vintern här

Shit vad kallt vi fått det nu.. "burr" men det ser fint ut med snön tycker jag :) Melvin och jag åkte till Farsta idag och åt lunch med min mamma och sen gick vi hem till henne och fikade och Melvin fick springa runt och leka. Isabelle kom också dit en stund. Sen åkte vi med Peter hem när han slutat jobbet. Han sålde sin bil idag, en trail blazer. Vi hade inte haft den mer än 1,5 månad men Peter hade inte rätt magkänsla för bilen. Han var inte kär i den liksom ;) själv tyckte jag om den men det är ju Peter som måste bestämma..
Nedan en bild på lilleman idag ute i kylan.. Han var såå duktig och bara log i sin vagn trots att vi fick stå och vänta på bussen i 30 min. Det är min kille det :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar