fredag 26 november 2010

Heldag i Farsta igen..

Idag åkte jag och Melvin till Farsta som vanligt, fast vi fick promenera mer än halvvägs för 2 bussar missade vi pga att det var flera med barnvagn som ville till Farsta idag.
Melvin sov i 2 hela timmar så jag kunde kolla i lugn och ro. Men herregud vad velig jag var idag . Jag vet ju vad barnen gillar för saker och vad de behöver men ändå tänker jag " jag kan ta det sen" men snart är julen här och det blir stress som vanligt.. Jag stod tex och valde jeans till Lucas i typ 20 minuter och när jag äntligen bestämt vilka jag skulle ha och var halvvägs till kassan tvärvände jag och hängde tillbaka dem.. Knäpp Jeanette.. ;)
Hälsade på en liten stund hos min mormor idag oxå. Melvin vad så söt och glad sim vanligt. Han bara gick omkring och skrattade och tittade på alla uppstoppade djur i minnesskåpet efter min morfar som älskade djur.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar