torsdag 11 november 2010

Halka

Oj, vad halt det är ute nu. Idag promenerade jag med Melvin i vagnen till Farsta och man kan helt klart säga att vagnen räddade mej från att smälla i backen typ 8 ggr. Hade kanske inte valt dom bästa skorna för långpromenad direkt.. men dom snyggaste ;-)
Nä, men allvarligt talat ska jag köpa mej ett par mindre hala skor annars får det bli broddar.. Riktig tantvarning på det ;-)
Melvin och jag lunchade ensamna i Farsta idag och sen hälsade vi på hos min mamma och pappa en stund innan vi tog bussen hem. Melvin hade inte sovit på hela dagen men somnade efter 2 minuter i bussen och sover ännu ute i hallen.
Lucas kom hit idag efter skolan fast det inte är min vecka. Han har disco i skolan ikväll och jag får äran att fixa honom och ge honom middag sen hämtar hans pappa honom när discot slutar ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar