tisdag 8 december 2009

Mys tisdag


Idag bestämde jag att jag skulle vara i sköndal HELA dagen.. Inte flänga runt som jag alltid gör annars. Igår var vi nämligen istan och sen i farsta i 4 timmar och imorrn ska vi oxå till farsta med andra mammor och bebisar. Så som sagt,, idag blev det en lugn och skön sköndalsdag :-) Vi har myst i soffan, pratat och tittat varandra djupt i ögonen. En promenad till Lucas skola blev det kl.15 och då lämnade vi vagnen hemma och Melvin satt istället i bärselet. Han gillar selet och tittar med stora ögon på allt när han sitter i det.Men mest tittar han på sin mamma som han kommer såå nära i selet :-) Nu på kvällen har jag badat Melvin igen och nu ligger han med pyamas,snutte och napp och ser bara så söt ut så man vill äta upp honom :-)

Se själva på bilden ;-)

3 kommentarer:

  1. Vilken liten guldklimp ni har! Visst är det mysigt att "bara" mysa ibland :)Min lilla Hugo har kolik, så jag är såååå trött att vi ofta är hemma och myser på dagarna (jag orkar ju inget annat. Vi har också en bärsele och jag håller med om att den är kanon :) Kram på er!!!
    PS. va fina snöflingor du har på din sida.DS
    // Mia

    SvaraRadera
  2. Mellan är sötast!

    SvaraRadera
  3. Han är ju bara för söt. Känner precis som du mamma Nettis, man vill bara äta upp honom.
    Må så gott och hälsa familjen!

    Kramar
    Barndomskompisen Anna

    SvaraRadera