torsdag 17 december 2009

Inne mysardag







Oj, vilket vinterväder vi fått.. Kan inte minnas att jag upplevt sånt här väder sedan 80-talet..

Men hur mysigt det än är med snö på marken så tycker jag INTE om när snön yr i ansiktet och ner i barnvagnen.. Så idag har jag valt att stanna hemma med Melvin och bara mysa. Han har jollrat massor och smilat :-) Lyckades till och med fånga ett litet leende med min sega mobilkamera :-) Melvin har tränat på att ligga på mage också, och han är otroligt duktig. (Se suddiga bilden) Men varjegång han ligger på mage kräks han, trots att det kan ha gått 1 timme sedan han åt sist. Han sover lite oroligt på dagarna sedan några dagar tillbaks och verkar drömma massor. Så man får inte mycket gjort trots att man är hemma. Lyckades diska lite medans han satt i sin gunga. Våran diskmaskin har gått sönder :-O Såå jobbigt då man är så van att bara stoppa in disken i den.. Sminket hoppar jag över idag.. Melvin tycker ju lika bra om sin mamma ändå :-)


De tre bilderna är från mobilen..därav kvaliten..

1 kommentar:

  1. Vad du är söt lilla killen. Och duktig oxå, bra att du tränar så du kan börja på gymmet senare med pappa. Pappa skall åka iväg och införskaffa en ny diskmaskin när snöovädret lagt sig. puss puss

    SvaraRadera