måndag 21 december 2009

Måndag

Idag har vi haft en riktig mysdag.. Lucas kom hem imorse från sin pappa. Så jag ,Melvin och Lucas tillbringade nästan hela dagen i soffan. Melvin sov i min famn i nästan 2 timmar som när han var nyfödd.. myyysigt :-)
Sen när Peter var på väg hem från jobbet för att hämta oss.. (vi skulle till mamma/mormor medans Peter tränade) så tyckte Melvin att han skulle bajsa.. Och vilken "bajsning" det blev...

Han bajsade ner sig totalt.. När jag trott att jag fått bort det mesta och skulle dra av bodyn så märkte jag att hela bodyn var full med bajs som jag dragit över hela Melvin.. Var tvungen att lägga ett badlakan i badkaret och lägga ner bajskillen där medans jag duschade honom..



Efter bajsincidenten kom vi iallafall iväg till mormor. Där fikade vi god hermann kaka och mös. Lucas provade mormors spikmatta och gillade den. Han vågade till och med ligga på spikarna med lillebror på magen. Lucas var helt röd på ryggen efteråt.






Nu försöker vi få Melvin att somna. Det enda som fungerar är tutte så jag ska avsluta bloggandet och gå och "tutta".. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar