onsdag 6 april 2011

Onsdag

Idag har jag vart ledig från jobbet. Jag lämnade Melvin till dagis kl. 9 och åkte sedan in till stan för ett besök på Mamma Mia på Karlavägen. Det var dags att göra cellprov nämligen. Det var en riktigt fin mottagning och minimal väntetid så dit kommer jag återvända flera gånger.

Hämtade sedan Melvin kl. 15 och han var på toppen humör när jag kom och det hade gått superbra idag trots att han varit ledig i 4 dagar i sträck. Vi tog en promenad och hämtade storebror från fritids. Oftast går Lucas hem själv så han blev lite snopen och glad när vi kom.



Potatismos och fiskpinnar blev dagens middag och Melvin ratade moset som vanligt. Han gillar verkligen inte potatis.
Sen åkte Peter och tränade och jag dammsög och badade Melvin. Jag fattar inte hur det kan bli så smutsigt och smuligt i vardagsrummet hela tiden.. Man skulle behöva dammsuga varje dag.
När Peter kom hem nattade han Melvin medans jag kröp ner hos Lucas. Han behöver nämligen öva på att läsa så han läste ett kapitel ur en bok för mej.. Vi tog några foton och larvade oss och Lucas tyckte jag skulle lägga in ena "argbilden"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar