fredag 15 april 2011

Melvin 1,5 år idag :)

Idag blir lillhjärtat hela 1,5 år gammal :) det är inte klokt vad fort tiden går. Han är verkligen ingen bebis längre. Grattis Melvin!!



Dagen till ära ordnade Peter ett fyrverkeri för sin son, i form av ketchup ;) han ställde ner flaskan med alldeles för mycket kraft och det slutade i en explosion över hela lägenheten. Så ikväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av katastrof :0
Medans Peter nattade Melvin sprang jag runt och skrubbade och torkade i över 1 timme och fortfarande hittar jag ställen med ketchup... Herrejösses vilken smäll det måste ha vart.
En riktig salut för 1,5 åringen ;)

2 kommentarer:

  1. Ett STORT GRATTIS! Melvin på 1,5-årsdagen.
    Från Farmor och farfar. (Det blev tyvärr en dag efter)

    SvaraRadera
  2. ojdå hade jag ingen koll på grattis melvin!faster

    SvaraRadera