tisdag 8 juni 2010

Drikki smoothie


Som jag berättat tidigare är ju jag en buzzador. Det betyder att jag få möjligheten att testa nya produkter helt gratis.

Sen behöver jag bara bjuda mina vänner och ge dem lite prover och höra vad dom tycker.
Det är jättekul att vara buzzador så jag rekomenderar att även du anmäler dej. Klicka bara på länken nedan och fyll i dina uppgifter. Uppge gärna att det var jag som tipsade dej. Mitt användrarnamn är då: Nettiz74
Jag har nyss fått testa Drikki från Nestle´. Det är en mellanmåls smoothie i en smart liten förpackning. Perfekt att ha med sig i skötväskan.Den är från 6 månader och har smaken vete/persika. Den går att servera som den är eller uppvärmd. Melvin vill ha den värmd 30 sec micron. Den går att dricka ur en vanlig nappflaska med litet hål. Mycket god hälsar Melvin :-) Den kommer garanterat att följa med i resväskan till Sardinien i sommar.

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=nettiz74

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar