tisdag 8 juni 2010

Farligt


Idag när jag stod i badrummet och sminkade mej sprang Melvin runt i sin gåstol. Han gick från hallen och in till vardagsrummet. Jag sprang efter för att kolla att det såg bebissäkert ut. Tryckte ner det långa skohornet i kökslådorna och sen fortsatte jag att sminka mej. Sen hörs det världens duns. Jag blir såå rädd och flyger dit ut.. Och där står Melvin och ser busig ut. Dä har han lyckats dra ner en utav barstolarna i golvet. Herregud.. Vågar inte ens tänkta på vad som skulle ha hänt om han fått den över sig.. Dom är supertunga. Nu vet i katten ifall man vågar lämna lilla vildingen ensam där nått mer.

2 kommentarer:

  1. ÅÅ din lilla buse, du får inte leka så våldsamt. Tur att stolen inte träffade dig söt hjärtat. Men du ser iallafall inte rädd ut ;-)

    SvaraRadera
  2. jag tycker att mellan ser mäkta nöjd ut!din lilla hoppkorv!faster

    SvaraRadera