måndag 25 januari 2010

Skit blöjor

Imorse satt jag och Melvin och mös i soffan efter amningsstunden. Han låg över min axel och pratade och slickade på min tröja. Och sen hörde jag hur han bajsade.. Lät som normalt mycket bajs så jag fortsatte att prata med Melvin i famnen i 5 minuter innan jag gick med honom till skötbordet. Och ja....självklart hade det gått igenom som alltid . Problemet med bodysar är att de måste träs över huvudet och ni kan ju tänka själva vad som händer då.. Jo..bajs på benen, ryggen, armarna, nacken och i håret :-O Bara att stoppa sötkorven i badet. Förstår inte varför bajset aldrig stannar i blöjan?!!!


1 kommentar:

  1. Ja vet..... SKIT jobbigt =) Det är iaf skönt att veta att det är fler med samma problem.... hihihi. Vi har döpt om babysitern till bajssitern för det blir alltid bajslekage där.. hihihi
    WWW.mtbq.wordpress.com

    SvaraRadera