söndag 10 januari 2010

Isabelles konfirmation

Idag konfirmerades Isabelle i Sköndalskyrkan. Det var en jättefin konfirmation och dom hade ett litet uppspel också, Superduktiga var dom. Efteråt hade vi fika hemma hos oss. Vi var 17 stycken; Isabelle,jag,Peter,Lucas,Melvin,mormor,morfar,gammelmormor,farmor,farfar,faster Anna, pappa Johan,Agnes, morbror Kim och Anna. (När jag skriver mormor/farmor osv är det Isabelles jag menar) Trots att vi var många så blev det perfekt. Alla hade gott om plats :-) Det enda som blev lite misslyckat var tårtan..den var god och fin MEN dom hade ju missat att skriva konfirmation och Isabelle på den. "grrrr" irriterande då jag hade beskrivit hur den skulle se ut.. Det skulle dessutom varit en bibel på ena sidan av bilden.. Nån på bageriet hade missat det totalt..
Isabelle fick jättefina presenter och blev såå nöjd.. (tror jag )
Hon fick en digitalkamera,minneskort och ett silverkors av oss och av de andra fick hon berlockhalsband, guldring,presentkort och massa pengar.. Totalt blev det 2800 kr.
Lucas bestämde att han också vill konfirmeras ;-)
Väldigt bra datum idag.. 100110.. Så det blir lätt att komma ihåg Isabelles fina konfirmationsdag :-)

1 kommentar:

  1. Grattis Isabelle till konfirmationen!
    Jättefina bilder och vilka fina presenter.
    Bra jobbat tjejen!

    Superfint Jeanette med de blåa ljusen och dukningen. Min favorit färg är blå.

    Må så gott!

    Kram
    Anna L

    SvaraRadera