tisdag 11 augusti 2009

Vecka 29


Nu är jag i vecka 29, snart i vecka 30. Inte så långt tid kvar nu :-)

Magen växer galet mycket och det ser ut som jag ska föda vilken dag som helst.

Han där inne rör sig massor hela dagarna. På kvällarna när jag lägger mej i soffan är han som vildast. Att känna rörelserna är mysigt men ibland kan han få in en riktig fullträff och då gör det ont.Det verkar vara en stark krabat vi ska få, brås på sin far alltså..

Imorgon ska vi på 3/4d ultraljud och få se mer av den lilla killen. Det ska bli såå himla spännande :-) En riktig familjeupplevelse då man får ta med sig flera till ultraljudet. Jag, Peter, Lucas ,Isabelle ,mormor och morfar ska med.

Hinkar i mej vatten för fullt nu då man ska försöka öka mängden fostervatten inför undersökningen,så man ser maximalt.

Så nu ska jag gå och ta mej ett glas vatten till.. Återkommer imorgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar