söndag 9 augusti 2009

Cirkus och Skansen helg

I helgen har vi hunnit med massor. I fredags var vi på cirkus Wictoria som visades vid hökarängsbadet. Det var jättemysigt. Till och med Isabelle följde med. Jag hade inte vart på cirkus på typ 30 år :-O (usch,så gammal jag lät nu )





Sen var vi på Skansen hela dagen idag. Så gissa om mina "gravidfötter" är trötta nu.. För på skansen blir det mycket promenerande.. Men riktigt mysigt var det. Vädret har ju vart underbart hela helgen. Skansenakvariet var nästan det bästa för dom andra djuren ute höll sig undan i värmen. Så inte såg man så många inte..


Nu ska jag tjata till mig lite fotmassage, det skulle verkligen vara ett perfekt avslut på en mysig helg.. Imorgon är min semester slut :-(

1 kommentar:

  1. Jag skall se vad jag kan åstakomma i massage väg:-) Du provade precis dina arb kläder och inga passar..magen är "enorm" *garv* Så det stora problemet nu är inte fötterna utan att hitta kläder att jobba i ....PUSS

    SvaraRadera