onsdag 15 juli 2009

Vissa borde INTE få ha barn


Idag cyklade jag och Lucas till stranden..( magen tog i under varje tramp men annars gick det bra ;-) ) Vi hade en supermysig och solig dag och Lucas badade HELA tiden och träffade några klasskompisar..

Medans jag satt och solade fick jag bevittna hur en "idiot pappa" tappade tålamodet på sin dotter (2-3år) först ville lilltjejen inte komma upp ur vattnet och då skrek han " ååhhh ungjävel" och kastade en hink i marken sen kom det värsta då hon inte ville klä på sig sina byxor..Då skrek han " jag har snart ihjäl dej ungjävel!!"" Alltså HERREGUD!!!! Ville bara ta hem den lilla flickan och rädda henne från hennes far.. Hoppas verkligen att mamman inte är lika labil.

Visst kan man bli fly förbannad på sina barn (oojaaa) Jag har skrikit och varit arg på mina barn med.. Men att dödshota.. Vissa borde inte få ha barn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar