söndag 19 juli 2009

Mysig helg





Nu är snart helgen slut.. Som tur var har jag semester och 3 veckors ledighet återstår :-) Denna helg har vi hunnit med massor.. Igår (Lördag) var jag,Peter och Lucas och spelade minigolf i tantolunden, sen badade Lucas där och vi solade och mös. Efter det åt vi på resturang på söder. Mysigt men inte billigt :-o



Idag har jag och Lucas vart och fikat i Farsta med min mormor som blir 80 år iår, världens hippaste och fräschaste 80-åring är hon. Jag skulle absolut kunna hitta kläder att låna hos henne om jag ska ut och parta.. Inga beiga eller gråa tantkläder här inte...

Efter fikat med mormor mötte vi upp mannen och shoppade lite.. Det blev 2 härliga solstolar..äääntligen kan jag sitta skönt på standen.
2 stolar för 199:- på Stadium och snygga var dom oxå.. Köpte satin lakan till Lucas också, han har länge sagt att vi har såå sköna lakan.. Så nu ligger han själv och sussar gott i sina nya "satinisar" han med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar