måndag 13 juli 2009

Lucas kom hem idag


Lucas kom hem till oss idag efter 2 veckor hos sin pappa.. Mysigt att ha honom här igen.. Jag och Isabelle tokkramades med honom när han kom hem..

Sen gick jag och Lucas och köpte glass, han åt glass och jag tryckte i mig aldeles för många bigaråer (inte bra för magen)

Sen fick han såklart välja middagsmaten för lite bortskämd blir han allt när han kommer hem. Självklart blev det hans favotiträtt Spagetti med köttfärssås. När det serveras äter han mer än oss alla andra. Peter missade middagen då han var och tränade, han har dock lovat att träna senare på kvällarna när bebisen kommit då jag verkligen vill ha familjen samlad vid middagsbordet..

Nu ligger Lucas i sängen så jag ska inta soffläge och pallra upp min toksvullna fötter på några kuddar

3 kommentarer:

  1. Ser ju bra ut det här! När sändes ert bröllopsprogram?

    SvaraRadera
  2. Tack :-) Men jag fattar inte varför tiden på mina inlägg inte stämmer alls "hmm" lyckas liksom inte ändra..
    Vårt program sändes i början av april.. Vi gifte oss i augusti-08

    SvaraRadera
  3. jaaa.. nu lyckades jag med det oxå :-)

    SvaraRadera