onsdag 15 januari 2014

Tittut!!

Hej och hallå!!!
Nu tittar jag upp som tanten i lådan igen!!
Har vart lite velig med om jag ska lägga ner bloggandet helt.
Får nämligen sällan några kommentarer och det är lite trist att skriva då.
Men har nu bestämt mig för att köra igen.. Får se hur länge det håller ;-)

Vad händer i livet just nu..?
Jo, nytt år och nya friska tag.
Jag har kommit igång med träningen igen och är duktig med min kost.
Har nämligen bestämt mig för att om 3 månader ska jag väga 57 igen.
Bara 4 kilo kvar så det borde inte vara några större svårigheter..
Går gärna ner mer men 57 är mitt första mål och en okej trivselvikt.

Barnen mår bra.. :-) Dottern jobbar på ( på mitt jobb) och hon är jätteduktig.
Melvin trivs äntligen på sitt dagis och har massa bästisar nu.
Och Lucas växer så det knakar..Får köpa nya kläder till honom HELA tiden. Han är numera en vuxen karl storleksmässigt ;-)
Ska nu i dagarna välja vilket högstadie han ska börja på. Det är det jag sysselsätter mig med just nu.. Jämför skolor och grubblar..

Nu är det hög tid att hämta Melvin på dagis.. så återkommer lite senare..
Och nu menar jag inte om typ 2 månader ;-)
tjing!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar