söndag 19 januari 2014

Närmar mig.....


Jo, jag närmar mig min "tantdag" med stormsteg.
Bara 3 månader kvar till 40 års-dagen. Herregud 40 år!! Hur är det ens möjligt , känner mig inte en dag äldre än 28 typ. Och jag får ju ännu visa leg på bolaget. Men kanske inte länge till alltså :(
Usch har faktiskt på riktigt ångest över att bli gammal. Det som känns värst för en så fåfäng person som jag är att åldras och att inte bli sedd längre. Usch! Men vad vet jag, kanske de bästa åren ännu är kvar ;)
Googlar runt på nätet och kollar lite tips på festmat för många. Frågan är också om man ska göra maten själv eller fixa med catering och om man ska ha festen hemma eller hyra lokal. Ja, det finns lite att fundera på.. Och jag har ju lite tid på mig ännu ;)
Ska njuta av att vara 30+ ett tag till iallafall ;)



Eller jo... There is 40-års kris ;))

1 kommentar: