onsdag 22 januari 2014

Nu skin


Idag blev det en inspirerande ledig dag ;)
Träffade min vän Maria för en fika på muffinsfabriken i Skanstull. Sjukt goda muffinsar där och STORA. Vi valde små men dom är ändå på 150g.
Det blev mycket snack om NuSkin. Företaget Maria jobbat med ett tag nu. Dom har lite olika skönhetsprodukter och vitaminer mm. Dessa saker finns inte alls att köpa ute i butiker utan endast på nätet. Jag har vart lite skeptisk mot hela konceptet även om jag inte tvivlar på att produkterna är bra. Maria ville att jag skulle testa lite produkter eftersom hon själv är helt såld på dom. Så vi åkte hem till henne och hon plockade ihop massa saker till mig :)



Hårschampo, balsam, nattkräm,dagkräm,handkräm,fotkräm,rynkkräm,foundation,puder, peeling,bodybutter, bodywash.. Hmm, har säkert glömt nått ;)
Har testat flera av dessa redan ikväll och ska köra på ett par veckor och sen kommer utlåtandet ;)
Det finns en speciell liten maskin " galvanic spa "som är som ett litet rynkstrykjärn jag är lite nyfiken på. Ska prova en behandling någondag ;)
Hann också gå in på Hollywoodnails och boka en tid för förlängning nästa vecka och hann med en träning innan dagishämtningen. En bra ledig dag :)
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar