onsdag 6 november 2013

Mascara

Jo..
Har i dryga 20 års tid använt samma märke på mascara.
Lancome har vart min gud ;-)
Har testat alla de olika Lancome mascarorna och den största favoriten har alltid fallit tillbaka på att vara Hypnose.
Den har alltid gett perfekta fina fransar så jag har inte haft en tanke på att byta eller prova någon annan heller. MEN sist jag skulle köpa nya mascara sa tjejen på Kicks:
" Ska du inte prova Chanel istället?"
EEhh näe sa jag.. Men guess what?!! hon övertalade mig att testa och lovade att jag inte skulle bli besviken.
Och nää jag blev verkligen INTE besviken :))
Nu köpte jag precis min andra Chanel, den är grym..
Synd bara att den är rätt dyr. Bara 10 kr dyrare än Hypnosen dock 340kr kostar den.
Men den är värd det. Lite tråkig design på mascaran dock, men innehållet är ju huvudsaken förståss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar