onsdag 20 november 2013

Härlig ledig dag

Ja, då var onsdagen snart slut. Min absoluta favoritdag i veckan ;) den betyder ju alltid ledigt för mig.
Melvin ville också vara ledig såklart så vi var hemma och lekte på förmiddagen och bakade en pepparkakssockerkaka.
Sen när Lucas kom hem ifrån skolan åkte vi till Rinse i Gullmarsplan där Lucas blev klippt och lite mer "stylisch" i håret ;)
Melvin satt i mitt knä medan Lucas klippte sig och var bara tokgosig. Pussade mig hela tiden. Ibland är han bara helt fantastisk och man önskar att han skulle förbli 4 år resten av livet ❤️
Efter klippningen åkte vi vidare in mot stan där vi besökte Buttericks och gallerian och åt middag på Mac Donalds. Sönerna valde en varsin skämtartikel på buttericks och jag köpte en tröja, vantar och nya örhängen till mig :)
Nu är det hög tid att sova faktiskt .
Godnatt!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar