söndag 3 november 2013

Allhelgona

Nu har jag vart urkass på bloggandet igen.. Hopplös är jag. Vill ju blogga varjedag men sen blir det inte så iallafall.
Idag har det vart en mysig familje söndag. Vi har pysslat i trädgården och förrådet. Hängt upp nya gardiner i köket som vi beställde häromdan ( snabbt som attan kom dom) från textilonnet.se. Äntligen hittade jag hissgardiner som var 160 breda :)

På eftermiddagen kom också våran gulliga granne Lina spontant och knackade på med ett fat varma nybakta saffranslängdbitar.
Jag hade tidigare på morgonen kommenterat hennes bakning på fb om hur gott det lät.. Och jo..det var sjukt gott. Älskar saffran. Gulliga granne :)



Innan det började mörkna promenerade vi till kyrkogården. Lucas följde också med, vilket var extra mysigt :)
Det är nära att promenera till morfars och Tommys grav ifrån oss. Den ligger superbra till härifrån. Det var jättevackert på kyrkogården med alla ljus. När vi kom var det ännu ljust men jättemörkt då vi gick hemåt.















Nu är klockan 00:46 och jag borde sovit för länge sedan..
Imorrn ska vi kratta löv och sen ha lite kalas för den blivande 12-åringen i familjen :)
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar