onsdag 20 oktober 2010

Pampers Activefit

Som ni säkert redan vet så är jag ju en buzzador och får därför äran att prova på lite produkter här hemma och tillsammans med mina vänner.
Nu har vi just fått prova på pampers blöjorna Activefit.
Det är en helt suverän blöja. Jag tycker att denna blöja slår alla andra jag testat tidigare. Den är tunn och mjuk och den håller ändå tätt. Inte en enda gång har den läckt för oss. Vi använder den både på dagen och natten. Jag kan verkligen rekomendera er att testa pampers activefit om ni inte redan gjort det.
Om ni oxå vill bli testperson för buzzador så tycker jag absolut ni ska det..
Klicka på länken nedan bara..
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är nettiz74):


https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=nettiz74



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar