tisdag 5 oktober 2010

Lucas nya frilla

Idag stannade jag i Sköndal med Melvin. Vi träffade Lucas kompis Noah och hans mamma Anna.
Noah fyllde 1 år idag :-) Stora killen. Nu är det bara 10 dagar kvar till Melvin oxå fyller år :-)
Vi gick ner till en affär här i Sköndal som säljer begagnade barnkläder och kikade lite men vi hittade inget vi ville ha. Sen gick vi till sköndalscafeét och åt lunch. Killarna skötte sig länge så vi fick äta i lugn och ro. Melvin åt massa majs och tyckte det var jättegott.
Sen gick vi en stund till parken och lekte i sandlådan och gungade. Men det var riktigt kallt ute och blåsigt så vi var inte ute sålänge.
Jag och Melvin gick sen till skolan och hämtade Lucas. Alla barn på skolan sprang som vanligt fram till Melvin i vagnen för dom tycker att han är såå söt :-)
När vi kom hem tjatade Lucas om att han verkligen vill klippa sig så jag ringde och bokade en tid på Magriffe i Farsta och när Peter kom hem skjutsade han oss.
Lucas blev såå himla fin och han var så nöjd själv.. Han bara skrattade och hoppade när vi gick ifrån frisören :-) Hemma stod han bara och log åt sin spegelbild. Han klippte bort rejält mycket med hår.Nu är det kort i nacken med lite längre uppepå så han har sneluggen kvar, fast inte i ögonen längre :-)

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj bara 10 dagar kvar till 1 års dagen!!! Men gud så fort det går!!! Jag kommer ihåg när jag började läsa din blogg :) då låg han i din mage!!! Nedräkning till snittet!!! Tänk det är 1 år sen!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. jodå vi vet att det är du som är chefen mellan,snygg pyjamas!faster

    SvaraRadera