fredag 11 september 2015

Shopping

Alltså nu måste jag på riktigt sätta köpstopp på mig själv 🙈
Idag började jag kl 14 vilket innebär mycket fritid innan jobbet. Detta leder tyvärr till lite tristess och man åker tidigare till centrum än nödvändigt.
Strosade runt och klämde och kände på kläder och passade även på att prova lite för att fördriva tiden.
Och tyvärr tyckte jag om allt jag provade typ 🙈 så två utav topparna fick följa med hem. Även om jag köper ganska billiga kläder så är det ju sjukt onödigt ändå.
Men visst var fjärilstoppen söt?



Den gröna med skinnärmar kostade 149:- och fjärilstoppen 99:- på hm, som hittat juh 😉

Sitter nu på bussen påväg hem för lite fredagsmys innan det är dags att sova. Det är min jobbhelg och jag börjar kl 6 både lördag och söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar