söndag 6 september 2015

Kläder

Detta med att köpa kläder.. Förstår att det är väldigt olika hur mycket kläder folk köper.
Jag köper nog kanske en aning för mycket. Blir nog nått plagg varje vecka 🙈
Det jag är sämst på är dock att rensa bort gamla kläder. Så tillslut blir det ju överfullt.
I fredags var jag och Isabelle i Nacka forum och jag hittade 3 toppar på NewYorker..
Denna fina blandannat


Dom har såå mycket kläder jag gillar där. Tur man åker dit ganska sällan. Jag behövde ju verkligen inte några toppar alls egentligen 😉
Bestämde mig dock för att rensa lite igår. Så nu har jag faktiskt rensat 3 kassar som ska få åka till flyktingarna i Grekland. Lite barnkläder är det med också.

Känns skönt att få lite mer plats i lådorna så man ser vad man faktiskt har. 😊



Nu ska vi skjutsa Melvin till ett kalas och passa på att åka och storhandla medans han kalasar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar