onsdag 11 januari 2012

Ledig onsdag

Idag var jag ledig och lillhjärtat fick vara på dagis eftersom han just haft jullov.
Jag åkte till Sats för ett träningspass. Det blev 40 min på löpbandet, lite mindre än vad jag tänkt men huvudsaken är att jag kommer igång med träningen igen.
Sen åkte jag till Globens centrum och mötte mitt stora hjärta Isabelle. Hon hade några timmar mellan sina lektioner( urdåligt schema) så vi passade på att luncha tillsammans.



Sen när hon åkte tillbaks till skolan åkte jag och hämtade Melvin från förskolan. Vi hade ingen vagn så han gick hem hela vägen och var såå duktig. Nya overallen hade han oxå och den satt perfekt ;)



Vi gick också till affären där han som vanligt fick köra kundkorgen. Han är så duktig på det och lastar även upp varorna i kassan sen. Stora killen :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar