måndag 9 januari 2012

Hej hej

Halloj!!
Nu har jag inte skrivit sedan förra året. Förlåt för det! Har sagt det förr och säger det igen.. Ska börja blogga lite oftare. Behöver ju inte vara några långa inlägg utan bara nån bild från mobilen tex.
Vi har haft en superbra jul och mysig nyår:-)
Idag började Melvin på dagis igen efter den långa julledigheten. Och det gick hur bra som helst att lämna honom imorse. Och då var inte ens hans fröknar där ännu. Han vinkade glatt åt mej från fönstret, min stora duktiga kille :-)
Nu myser vi i soffan.. Gissar att han kommer somna gott ikväll..







1 kommentar:

  1. Härligt!! Jag börja jobba igen efter en härligt lång jul ledighet, så jag fick ta emot många förväntansfulla barn!! Hi hi jag jobbar ju numera som dagmamma!! Ett toppenjobb som jag trivs superbra med!! Har funderat många gånger på att börja blogga igen..... Men vi får se!? Har ju hänt en hel del i mitt liv på sistone! Kram på er och god fortsättning!!!
    //mtbq

    SvaraRadera