tisdag 13 september 2011

Vill ha..

Ikväll var vi en sväng till min absoluta favoritbutik nr 1.
New yorker :)
Jag bara älskar deras kläder. Hittar alltid något som blir favoritplagg varje gång jag går dit. Idag hittade jag en supersöt klänning med stjärnor på och en blus. Dom ser kanske inte mycket ut för världen liggandes på mattan hemma men är snygga på.




Dessa slog jag till på men jag hittade även en jacka jag älskade. Velade och velade men valde att avstå eftesom jag ju redan har en rätt fin skinnjacka. Fast nu vete katten om jag ångrar mej eftersom jag inte kan sluta tänka på jackan. Den kostade 539:- så särskilt dyr var den ju inte..
Får sova på saken;)
Här är jackan.. Fotade i provhytten







2 kommentarer:

  1. jackan var jättefin köp den, hittade inte peter något ärtigt?

    SvaraRadera
  2. vart har du köpt din randiga tröja förresten?faster eva

    SvaraRadera