fredag 2 september 2011

Hallå föräldrarna!!!!!

Idag var jag med om något besynnerligt.
Jag åkte till Isabelles nya skola Didaktus i liljeholmen för det första föräldrarmötet. Jag tjatade med mej Isabelle eftersom jag inte hittar där och dessutom är det ju trevligare med sällskap :)

Vi träffades först i matsalen alla 1:ors föräldrar och mentorer och sedan ropade respektive klasslärare upp sina klasser och vi fick följa med till klassrummet. Ekonomiklassen och natur skulle träffas tillsammans i Isabelles klassrum.
Det är nu vi kommer till det konstiga...
Dessa 2 klasser har tillsammans ca 30 elever, och kan ni gissa hur många som kom?!!
Jo, i detta klassrum befann sig nu bara jag och Isabelle och mentorerna.
Det var fasiken den sämsta uppslutning jag någonsin varit med om.
Skäms på er föräldrar!!!
Mentorerna verkar vara riktigt bra iallafall och lokalerna mycket fina :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar