onsdag 22 juni 2011

Skärpning

Skärpning säger jag nu till mej själv ;) min tanke är att jag ska blogga varje dag men jag slarvar som ni märker ;) dagarna går i ett när man jobbar och har barn men ett litet inlägg varje dag ska jag ju absolut hinna med.
Nu har de stora barnen sommarlov. Lucas ska egentligen gå på fritids lite till men han vill inte vara där. Ibland får han vara hemma själv eller pallra sig dit en stund under protester ;)
I helgen var jag, Peter och Melvin i Gävle och besökte Melvins farmor och farfar. Det var supermysigt och Melvin var på ett strålande humör hela helgen. Tanken var att vi skulle besöka furuvik på söndagen men vädret var lite halv kasst så vi hoppade det. Förutom att Melvin var på solskens humör så sov han som en stock också. Han sov i en resesäng dom har och vaknade inte förens kl. 9 :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar