söndag 26 juni 2011

pepsodent anti age

Jag har nu fått prova tandkrämen Pepsodent anti-age i några veckor. Min åsikt om denna tandkräm är att den är som vilken annan tandkräm som helst. Den smakar inte jättegott men inte heller äckligt. Den utlovar vitare tänder och ska vara bra för ålderstecken som uppåtkrypande tandkött. Det sistnämnda lider jag faktiskt lite av. Fast efter bara några få veckors användande av denna tandkräm syns ännu inget resultat iallafall..Och inte har dom blivit vitare heller.. Kanske krävs det lite längre användande för att ge tandkrämen ett mer rättvist omdöme.. Eftersom jag har några små tuber kvar fortsätter jag att borsta vidare med pepsodent anti age och kommer med ett betyg senare ;-)
En tandborse fick man med också och den fungerar INTE bra på mej. Den är för hård och jag gillar inte att det sitter en gummisträng i mitten av den.
Om du oxå vill bli en testperson för Buzzador och få möjlighet att prova nya produkter tillsammans med dina vänner så tycker jag att du också ska bli en buzzador..
Klicka på länken nedan..
(mitt användarnamn som buzzador är nettiz74):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=nettiz74

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar