onsdag 28 augusti 2013

Bye bye akryl

Nu har jag vart och tagit bort materialet jag hade på naglarna.
Mina naglar under var superlånga men sköra som papper så nagelkillen klippte av dem och målade dom knallröda. Känns lite ovant men skönt. Nu kan jag skriva snabbare på iphonen och klia mig i ögonen utan att få sår ;) och framförallt får mina egna naglar andas och lufta lite ett tag.




Melvin var också ledig med mig idag och var med in till Hollywoodnails. Han älskar ju att åka tunnelbana så tanken var att vi skulle in till centralen efter och gå på stora Br i gallerian. Men det blev inte riktigt som planerat då massa saker hände :-/ vid tunnelbanan var det kaos. Allt var avstängt då någon hoppat/ramlat ner på spåret. Det var ambulanser, brandbilar och poliser. Och bara 30 min innan hade en guldsmedsaffär i Gullmarsplan blivit rånad så polishelikoptrar susade runt också. Värsta kaoset.
Men jag och Melvin lyckades klämma oss in i en ersättningsbuss och tog oss till Sköndal.
Får åka lite tunnelbana med honom någon annan dag istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar