måndag 29 juli 2013

Victoria's secret

Ikväll blev det lite efterlängtad shopping på paddan ;)
Jag har ända sedan besöket i NewYork längtat tillbaks till den fantastiska Victorias secret butiken. Det var verkligen en upplevelse att shoppa där.
Förutom allt fint som fanns så var servicen fenomenal. Och man fick guidning till att hitta rätt bh sort och storlek.
Jag köpte 2 bh:ar i samma model då vi var där, modellen heter very sexy och sitter som handen i handsken ;)
Jag har använt bara dessa sen vi kom hem och kände nu att jag skulle vilja ha lite fler ombyten.
Blir ju lite dyrt att boka en resa till Usa för att köpa underkläder så jag surfade in på
Http://www.victoriassecret.com
Och kollade läget..
Hittade massor jag vill ha där :)
Så det blev en liten order :)
Fick även en gratis väska och ett par trosor när jag beställde.
Nu är det bara att vänta :)
Bild kommer sen när paketet är här.
Nu är det dags att sova.
Godnatt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar