tisdag 11 juni 2013

Omväxlande väder

Godmorgon!
Sitter och äter frukost ute på altan nu innan jag snart ska ta cykeln och cykla till jobbet.
Idag är det underbar strålande sol.
Men igår var det jätteskumt väder.. Sol och regn om vartannat hela dagen och sol och regn samtidigt.
Jag promenerade till dagis i regnet med Melvin igår. Det tog låång tid och jag kom försent till jobbet ..



Sen när jag slutade jobbet promenerade jag hem 3 km i gummistövlar och solske.
Sen vräkte regnet ner när jag lagade middag och senare på kvällen sken solen igen så då passade jag på att gå ut och promenerar 5 km.
Men efter typ 3 km började det att regna igen fast solen sken.



Blev en underbar regnbåge att promenera under ;)

Men som sagt idag är det strålande sol och jag hoppas det blir fint även i morgon då Lucas har skolavslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar