onsdag 23 maj 2012

Tatuerings ångest

Jag har länge velat ha en liten tatuering på insidan av handleden . Den jag redan har i svanken visar jag ju aldrig för någon. Bara på standen på sommaren syns den ju. Så nu äntligen har jag bokat tid och ska göra tarueringen i morgon. Jag velar dock ännu mellan 3 olika alternativ. Egentligen älskar jag bokstäver och skulle helst vilja ha barnen namn smått under varandra. Men det blir kanske lite " kaka på kaka" då jag redan har namnen?!! Annars blir det 3 stjärnor som symboliserar barnen eller ett enkelt hjärta. Har googlat runt på massa bilder ikväll och dessa är det jag ligger och filurar på nu ;-)












Såå svårt :-/
Om det blir namnen igen så blir det mkt mindre än bilden jag visade här.
Imorrn får ni veta ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar