onsdag 9 november 2011

Ledig onsdag

Denna dag har jag hunnit massor :)
Lämnade Melvin till dagis idag trots att jag var ledig. Han har vart ledig 3 onsdagar i rad innan så idag såg jag till att få lite egentid medans han lekte med sina kompisar :)
Jag åkte in till stan där jag mötte upp Peter. Han skulle nämligen göra sin första tatuering. Studion heter eliczirink och ligger på götgatan. Han som gjorde Peters tatuering var riktigt duktig :) och resultatet blev grymt ;)



Jag var inte med under hela tatueringen utan promenerade vidare till skanstull där jag tog en fika på muffinsfabriken med Isabelle



Vi delade på en muffins för dom är ju såå stora ;)

När Peter sen kom hem ville såklart Melvin studera tatueringen ;)



Jag märkte sedan upp barnkläder som ska säljas hela kvällen. Allt ska lämnas in på sköndalsgården på lördag där det arrangeras en klädbytardag :)
Lucas kom oxå förbi idag eftesom han skulle på disco i sin skola och det var enklare han sov här då. Så här såg han ut innan han gick ;)



Han hade fått dansa med många tjejer och hade köpt massa godis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar