tisdag 25 oktober 2011

Dagisfotot

Nu har vi inte haft varken internet eller hemtelefon på över 1 vecka för att vårat modem har gått sönder :(
Vi hade ju 2-års kalas för Melvin i helgen och jag har alltså inte kunnat lägga in några bilder här på bloggen från kalaset.
Men det kommer.. Jag lovar ;)
En bild har jag iallafall här i mobilen på tårtan , som ska föreställa spöket Laban.



Jag hällde massa nonstop runt tårtan efter att denna bild togs så den blev lite mer färgglad :)
Vi hade 24 personer totalt här hemma så det vart riktigt trång och rörigt men väldigt lyckat ändå. Melvin fick jättebra presenter; ett degbord med kavel, trolldeg, playdoh lera, en magnet rittavla, en stor ambulans, ett litet trä"piano" (minns ej vad det heter just nu) och en Bosch slipmaskin.

Idag fick vi Melvins fotografier från dagis och det blev jättebra :) dom brukar alltid fotografera barnen utomhus men iår regnade det så fotot togs inomhus men det blev bra ändå tycker jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar